Veel gestelde vragen

Vind hier je antwoord. Geen antwoord op je vraag kunnen vinden? Neem dan contact met ons op!

Covid-19

  • Hoeveel mensen mogen aan boord?

    Op dit moment zijn de covid-19 maatregelen van kracht. Je vindt de meest recente versie op onze homepage.

  • Kan ik nog varen met Sloepdelen?

    Ja, dat kan zeker! Wel is het belangrijk om de maatregelen  van het RIVM in acht te nemen. Ook zal er geen medewerker van ons aanwezig zijn op de steiger, om zo het fysieke contact tussen onze medewerkers en gasten te minimaliseren. Wij zijn natuurlijk altijd telefonisch bereikbaar ter ondersteuning!

  • Ik heb een superdeal uit 2019, kan ik de geldigheid verlengen?

    Vanwege de situatie mag de superdeal uit 2019 nog het hele jaar tot en met 31-12-2019 worden ingezet! Omdat de code niet meer geldig is na 9 april, verzoeken wij je om ons een email te sturen met daarin je voucher code, je gewenste vaardatum, tijd en locatie zodat wij de reservering voor je kunnen plaatsen. Wij zullen dan ook een betaallink versturen zodat de borg kan worden voldaan.

  • Ik heb een reservering, maar ik wil niet meer varen vanwege het corona virus, mag ik mijn reservering verplaatsen?

    Je kan je reservering kosteloos verplaatsen. Graag ontvangen wij je verzoek per email minimaal twee dagen van tevoren. Je ontvangt van ons dan de bevestiging dat de reservering verplaatst kan worden tot een (nader te bepalen) datum in de toekomst, binnen 1 jaar.

  • Welke maatregelen neemt Sloepdelen?

    Om de verspreiding van het covid-19 virus te beperken en de gezondheid van onze medewerkers te beschermen, zal er geen medewerker aanwezig zijn op de kade. Daarnaast is het maximum aantal personen aan boord aangepast. Overigens verandert er verder niet heel veel aan onze verhuur, want wij zijn helemaal ingesteld op selfservice! In je boekingsbevestiging vind je alle informatie die je nodig hebt om je sloep te starten. Wij blijven natuurlijk altijd telefonisch bereikbaar om je te ondersteunen mocht je er toch niet uitkomen. Wij zijn bereikbaar op: 020-4191007.

Algemeen

Sloepen

Lidmaatschap

  • Hoe gaat de betaling in zijn werk?

    De lidmaatschapskosten worden rond de 20e ofwel maandelijks of jaarlijks afgeschreven via automatische incasso. In de eerste week van de maand zullen wij je en factuur sturen met daarop de kosten voor je reservering van de vorige maand. Deze zullen wij vervolgens binnen enkele dagen incasseren.

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

    Je kan het lidmaatschap op deze pagina opzeggen, of je kan ons een email sturen.

  • Wat is de opzegtermijn?

    De opzegtermijn is gelijk aan het betaaltermijn van je lidmaatschap. Betaal je maandelijks? Dan is het opzegtermijn een kalendermaand., met een minimale betaalperiode van 3 maanden. Betaal je jaarlijks? Geef dan minimaal 1 kalendermaand voorafgaand aan de vernieuwing van het jaarlijkse lidmaatschap aan dat je het abonnement wil stopzetten.  Tussentijds opzeggen met restitutie van betaalde lidmaatschapsgelden is niet mogelijk. De borgsom wordt vervolgens binnen 10 werkdagen na de einddatum van je lidmaatschap aan je geretourneerd, mits er geen openstaande kosten zijn. Opzeggen kan hier. 

  • Kan ik mijn lidmaatschap delen met iemand anders?

    Het abonnement staat op naam van één persoon die ook verantwoordelijk is in geval van schade of letsel door schuld. Zich hiervan bewust, bepaalt deze persoon wie zijn of haar toegangscode mag gebruiken.

  • Kan ik op ieder moment lid worden?

    Je kunt op ieder moment lid worden. Wanneer je je voor de 15e van de maand aanmeld, dan betaal je voor de hele maand. Wanneer je op of na de 15e lid wordt betaal je pas de volgende maand.

  • Hoe oud moet ik zijn om lid te worden?

    De minimale leeftijd om lid te worden van Sloepdelen is 18 jaar.

  • Wat zijn de kosten van een Sloepdelen lidmaatschap?

    Dit is afhankelijk van het type lidmaatschap. Het lidmaatschap waarbij je maandelijks betaalt kost €25,- per maand, indien je (ineens) jaarlijks betaalt is het €200,- per jaar (je krijgt dan € 25,- korting t.o.v. 9 maandelijks betalingen). Je betaalt alleen voor de maanden maart tot en met november. Ook in de wintermaanden (dec-feb) kan worden gevaren, er is daarvoor geen maandelijks lidmaatschapsgeld voor verschuldigd. Ook betalen leden een borgsom aan het begin van het contract. Deze zal worden geretourneerd wanneer het lidmaatschap wordt beëindigd, binnen 10 werkdagen.